Αήθης επίθεση από τα «ΝΕΑ» στο κόμμα ΝΙΚΗ – Άλλο ένα άρθρο από τον «σκουπιδοτενεκέ» της προπαγάνδας
Πήραν «φωτιά» οι πέννες και αυτό το Σαββατοκύριακο – Σειρά πήραν τα «ΝΕΑ» στην αισχρή προπαγάνδα κατά του κόμματος ΝΙΚΗ
Ανασύρουμε άλλο ένα άρθρο από τον σκουπιδοτενεκέ της «ενημέρωσης», για να μην χρειαστεί να λερώσετε τα χέρια σας. Κινείται και αυτό (όπως δεκάδες άλλα) στο γαϊτανάκι στρατευμένων επιθέσεων εναντίον του κόμματος ΝΙΚΗ, και προέρχεται από τα «ΝΕΑ» του σαββατοκύριακου. Φέρει τον τίτλο «Το πολιτικό προσκήνιο, οι πνευματικοί πατέρες και η κοσμοθεωρία της ΝΙΚΗΣ», και το γράφει η Τζίνα Μοσχολιού.
Πάμε να δούμε μέρη αυτού του νέου «διαμαντιού» της αρθρογραφίας, απαντώντας αντίστοιχα.
«Το μακρινό 2006 ένας δάσκαλος από το Κιλκίς πρωτοστατεί στις αντιδράσεις για το βιβλίο ιστορίας της ΣΤ’ Δημοτικού, στο οποίο επικεφαλής της συγγραφικής ομάδας ήταν η τότε αναπληρώτρια καθηγήτρια του ΑΠΘ Μαρία Ρεπούση…»
Άλλο ένα άρθρο που παρουσιάζει τη Μαρία Ρεπούση σαν ιερό… τοτέμ της Παιδείας και τον Δημήτρη Νατσιό σαν τον δήθεν «σκοταδιστή» που καταδικάζει βιβλία. Τιμή του και καμάρι του που αγωνίστηκε εναντίον αυτού του κατάπτυστου βιβλίου που σκανδαλωδώς αλλοίωνε την ελληνική ιστορία και προωθούσε την ιστορική αμνησία. Αν εσείς δεν έχετε κανένα πρόβλημα να υιοθετείτε την τουρκική προπαγάνδα περί ανύπαρκτης γενοκτονίας Ελλήνων και «συνωστισμού στη Σμύρνη», κάποιοι έχουν. Κάποιοι δεν προδίδουν τις ιστορικές μνήμες της πατρίδας όπως κάνετε εσείς. Κάποιοι δεν απαρνούνται την παρακαταθήκη των προγόνων μας. Χωνέψτε το.
«Με άρθρα στον τοπικό Τύπο και στο ιστολόγια Αντίβαρο, ο Δημήτρης Νατσιός ήταν από αυτούς που ξεκίνησαν τη συλλογή υπογραφών εναντίον του βιβλίου, κερδίζοντας αρκετά λεπτά δημοσιότητας και τραβώντας την προσοχή εθνικιστικών κύκλων».
Ο κ. Νατσιός έχει δηλώσει πάμπολλες φορές πως η ΝΙΚΗ σέβεται κάθε λαό και κάθε χώρα. Δεν θεωρεί πως οι Έλληνες είναι κάποιου είδους ανώτερη φυλή και έχει αποκηρύξει πολλές φορές τις εθνικιστικές θέσεις, οι οποίες φιλοξενούν τέτοιου είδους ακροδεξιές ιδεολογίες. Άλλο εθνικισμός με ναζιστικά κατάλοιπα και άλλο υγιής πατριωτισμός. Μην τα κάνετε όλα ίσα και όμοια για να εξυπηρετείτε τη βρώμικη προπαγάνδα σας.
«Πολύ σύντομα ο Νατσιός έγινε ο συντηρητικός ορθόδοξος τηλεστάρ των Βορειοελλαδιτών, ως παρουσιαστής της δημοφιλέστερης εκπομπής του καναλιού 4Ε, πασίγνωστου στην Κεντρική Μακεδονία».
Έχουμε μοιράσει τόσες «συγγνώμες» στα εγκάθετα ΜΜΕ, δεν έγινε και τίποτα να παραχωρήσουμε άλλη μία. Συγγνώμη λοιπόν, που καταλαμβάνουμε τον πολύτιμο ζωτικό σας χώρο και εμείς οι χριστιανοί και τολμούμε να έχουμε μάλιστα και τηλεοπτικές εκπομπές που εκφράζονται οι θέσεις μας. Είμαστε απαράδεκτοι. Προκλητικοί. Μας αξίζει τιμωρία για μια τέτοια αναίδεια.
«Το 4Ε ήταν, άλλωστε, “παιδί” ενός συμπατριώτη του Νατσιού και πνευματικού πατέρα του. Του αρχιμανδρίτη Θεόφιλου Ζησόπουλου, που είχε την ευφυή ιδέα να επεκταθεί στα ΜΜΕ με την ίδρυση του καναλιού και του ραδιοφωνικού σταθμού «Λυδία Φιλιππησία», από το όνομα της Αδελφότητάς του. Ο Ζησόπουλος, ακόλουθος του Αυγουστίνου Καντιώτη, έστησε σταδιακά μια μικρή “αυτοκρατορία” στην Ασπροβάλτα και τους Αμπελόκηπους Θεσσαλονίκης, με ιεραποστολικά κέντρα, κατηχητικά, κατασκηνώσεις, τυπογραφεία, υποστηριζόμενα πάντοτε από πιστές εθελόντριες».
Συνταρακτικές αποκαλύψεις. Πρώτον, ο Δημήτρης Νατσιός είχε (και συνεχίζει να έχει) πνευματικό! Δεύτερον, ο πνευματικός του σκέφτηκε να δημιουργήσει εκκλησιαστικό κανάλι! Μιλάμε για ανεπίτρεπτα πράγματα! Που ακούστηκαν; Τρίτον ο πνευματικός του κ.Νατσιού ήταν ακόλουθος του επισκόπου Φλωρίνης, Αυγουστίνου Καντιώτη. Και αυτό πρέπει εμείς να το εκλάβουμε σαν αρνητικό, ας πούμε; Ο Αυγουστίνος Καντιώτης ήταν ένας λέοντας της ορθοδοξίας, ένας άγιος επίσκοπος με πολυσχιδή δράση, που δεν μπορείτε να συλλάβετε ούτε στα όνειρα των ονείρων σας.
Τέταρτο συμπέρασμα, είναι ότι όποιος κάνει ιεραποστολικό έργο, ιδρύει κατηχητικά και μάλιστα έχει και το… θράσος να λειτουργεί κάποιο τυπογραφείο, είναι… «αυτοκράτορας». Φοβερή τοποθέτηση και αυτή. Μας συγχωρείτε και πάλι, είχαμε για λίγο την εξωφρενική εντύπωση πως ζούμε σε δημοκρατική χώρα, άλλα ήρθαν τα «ΝΕΑ» να μας επαναφέρουν στην πραγματικότητα. (Δεν) θα συμμορφωθούμε προς τας υποδείξεις.
«Αντιοικουμενιστής στο φρόνημα (σ.σ. μιλά για τον μακαριστό π. Θεόφιλο Ζησόπουλο), ανήκε σε εκείνες τις ομάδες των ιερέων που αυτονομήθηκαν μετά τη διάσπαση της Αδελφότητας «Η Ζωή» και τη δημιουργία του «Σωτήρα» τη δεκαετία του ’60 και απέκτησαν δημοσιότητα τη δεκαετία του ’80…».
Το «αντιοικουμενιστής» το λέτε για κακό να υποθέσουμε; Θα σας βόλευε να υπάρχει οικουμενιστικό φρόνημα στο περιβάλλον του κ. Νατσιού, και ο ίδιος να κολάκευε τις αιρέσεις του Πάπα; Θα σας ήταν αρεστός αν πρόδιδε την Ορθοδοξία, ξεπουλώντας τα ιερά δόγματα της Πίστης; Επίσης, για τις ιεραποστολικές αδελφότητες υποτίθεται πως πρέπει να συμπεράνουμε κάτι αρνητικό, σε σχέση με τον κ. Νατσιό; Έχετε καμιά ιδέα τι τεράστιο ιεραποστολικό, αγωνιστικό, πνευματικό και φιλανθρωπικό έργο έχει παραχθεί από τις εκκλησιαστικές αδελφότητες; Προφανώς και δεν έχετε, άλλα ούτε και σας ενδιαφέρει. Έχετε άλλες προτεραιότητες.
«Ο πρώην καθηγητής της Θεολογικής του ΑΠΘ και πρώην πρωτοπρεσβύτερος του Οικουμενικού Πατριαρχείου Θεόδωρος Ζήσης, του οποίου η καθαίρεση ήταν από τις πλέον πολύκροτες υποθέσεις που απασχόλησαν το Συνοδικό Δικαστήριο…, … Ο Ζήσης ήταν και παραμένει από τους σημαντικότερους πόλους ορθόδοξου συντηρητισμού στη Βόρεια Ελλάδα, όπου οι πιστοί μπορούν να τον συναντήσουν σε ιδιωτικές τελετές που διαδίδονται στόμα με στόμα ή μέσω συγκεκριμένων κλειστών ομάδων στο Διαδίκτυο…, …τυχαία, σε βίντεο που δημοσιεύτηκε πριν από τις εκλογές της 21ης Μαΐου, τοποθετήθηκε υπέρ της στήριξης του κόμματος ΝΙΚΗ».
Εδώ η ασχετοσύνη της κυρίας Μοσχολιού χτυπάει κόκκινο. Μπαίνει σε αμιγώς εκκλησιαστικά θέματα χωρίς να ξέρει τι της γίνεται. Ο π. Θεόδωρος Ζήσης για λόγους συνειδήσεως ακολούθησε τον δρόμο της αποτείχισης, όπως αυτός προβλέπεται από τους Ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας. Ο λόγος που κατόπιν της αποτείχισης, το Οικουμενικό Πατριαρχείο απαίτησε την καθαίρεσή του, ήταν το ότι στηλίτευε (και συνεχίζει να στηλιτεύει) την παναίρεση του οικουμενισμού που προωθείται από συγκεκριμένους εκκλησιαστικούς κύκλους.
Ο π. Θεόδωρος Ζήσης δεν κάνει «ιδιωτικές τελετές», άλλα Ακολουθίες. Ούτε η ιερωσύνη τον εγκατέλειψε, ούτε εκείνος εγκατέλειψε την ιερωσύνη. Προς τιμήν του, δεν προτρέπει τον κόσμο προς την αποτείχιση για να μην δημιουργήσει πρόβλημα στην ενότητα της Εκκλησίας, άλλα εξηγεί τους λόγους που ο ίδιος πήρε αυτή τη θέση. Δεν είναι σχισματικός, άλλα απεναντίας σέβεται την επίσημη Ορθόδοξη Εκκλησία ως Σώμα Χριστού που είναι, όχι όμως τις οικουμενιστικές πλάνες μεμονωμένων προσώπων.
Το ότι εξέφερε πολιτική άποψη, δεν καταλαβαίνουμε για ποιο λόγο είναι μεμπτό. Δεν είναι ισότιμος πολίτης με την κάθε κυρία Μοσχολιού; Μήπως υπάρχει κάποιος νόμος που απαγορεύει στον ιερέα να λέει τη γνώμη του, και δεν το ξέρουμε; Μήπως έπρεπε να ρωτήσει «ΤΑ ΝΕΑ» πριν μιλήσει;
«…οι πρώτοι πυρήνες υποστηρικτών του (κόμματος ΝΙΚΗ) συγκεντρώθηκαν γύρω από εκκλησίες και η κοσμοθεωρία της ΝΙΚΗΣ που είχαν αντιδράσει στο lockdown και τον υποχρεωτικό εμβολιασμό καθώς και ομάδες ανεμβολίαστων υγειονομικών».
Εδώ η κυρία Μοσχολιού μας λέει δηλαδή πως τα σκληρά lockdown που δεν κατάφεραν τίποτα στην καταπολέμηση της πανδημίας άλλα αντιθέτως προκάλεσαν ανυπολόγιστη ζημιά σε επίπεδο ψυχοσωματικής υγείας και οικονομίας, όπως επίσης και η καταπάτηση δικαιωμάτων, οι αντισυνταγματικές υποχρεωτικότητες, οι απολύσεις κ.λπ., ήταν όλα καλώς καμωμένα, και εμφανίστηκαν κάτι περίεργοι τύποι από τη ΝΙΚΗ που τόλμησαν να διαφωνήσουν με όλο αυτό το υγειονομικό πογκρόμ. Πείτε μας κι άλλα κυρία Μοσχολιού για να σας γνωρίζουμε καλύτερα. Τα λέτε ωραία.
«Είναι φιλορώσοι εθνικιστές, έχουν στηρίξει καμπάνιες εναντίον των ΛΟΑΤΚΙ και της άμβλωσης με αρθρογραφία και μέσω σωματείων που δραστηριοποιούνται κι έχουν κινητοποιηθεί ακτιβιστικά για θέματα παιδείας».
Για τον εθνικισμό τα είπαμε. Μια απλή ματιά στον ορισμό που δίνει ένα λεξικό αρκεί για να δείξει πως η αρθρογράφος λέει ότι κακοήθεια της κατέβει στο κεφάλι. Για το φιλορώσοι δε, να θυμίσουμε πως ο Κώστας Καραμανλής, ο Αντώνης Σαμαράς, ο Προκόπης Παυλόπουλος και πολλοί άλλοι πολιτικοί του λεγομένου δημοκρατικού τόξου, έχουν κάνει κατά καιρούς πολύ κολακευτικές δηλώσεις για τη Ρωσία, τον πολιτισμό της, τη θρησκεία της κ.λπ. Δεν ακούσαμε ποτέ τα συστημικά ΜΜΕ να τους αποκαλούν «φιλορώσους εθνικιστές», προφανώς γιατί ο τυφλός αντιρωσισμός, είναι νεόφερτη καραμέλα του συστήματος.
Αν σας ενοχλεί τόσο πολύ που οι Έλληνες νοιώθουν αδελφικά αισθήματα με έναν λαό που μοιράζονται την ίδια Πίστη, πείτε μας αν πρέπει να γίνουμε αμερικανίζοντες πάστορες ή ακόλουθοι του αρχιαιρεσιάρχη Πάπα, για να ησυχάσει η λύσσα σας εναντίον της Ορθοδοξίας.
Όσο για τις θέσεις των ΛΟΑΤΚΙ, μας συγχωρείτε που κάποιοι από εμάς σεβόμαστε τους φυσικούς νόμους που έχουν τεθεί από τον Θεό, που πιστεύουμε πως υπάρχουν μόνο δύο φύλα που αλληλοεξαρτώνται και αλληλοσυμπληρώνονται κάτω από την ευλογία του Θεού. Έχουμε αυτή τη «διαφορετικότητα» στις ιδέες μας. Θα μας δεχθεί η μεγαλειότητα σας; Μας χωρά η «δημοκρατία» σας; Ή η ανοχή σας στη διαφορετικότητα είναι αλά καρτ;
Θα μας επιτρέψετε επίσης να θεωρούμε ως έγκλημα το να δολοφονούνται εκατοντάδες χιλιάδες ζωντανά, αγέννητα παιδάκια, μέσω των εκτρώσεων; Θα μας αφήσετε να απέχουμε από την αναισθησία σας και τη σκληροκαρδία σας;
«Υπάρχουν στενότατοι δεσμοί με την οργάνωση “Ενωμένη Ρωμηοσύνη”, με κατηχητικά σχολεία, με συγκεκριμένες μονές όπως η Φιλοθέου, η Καρακάλλου, η Βατοπαιδίου, η Κωνσταμονίτου και η Ξηροποτάμου… , …Ευλογία και στήριξη στον Νατσιό έχει προσφέρει, άλλωστε, ο μοναχός Ευθύμιος από το κελί της Αναστάσεως της Μονής Σταυρονικήτα…»
Θεολόγος και Δάσκαλος να έχει σχέση με κατηχητικά σχολεία και χριστιανικούς συλλόγους; Χριστιανοί να ευλαβούνται Ιερές Μονές και πνευματικούς Πατέρες; Φοβερά πράγματα. Δεν έχουν ξαναγίνει. Μα πού οδεύει αυτή η χώρα τέλος πάντων;
«Υποψήφια με τη ΝΙΚΗ είναι η ανιψιά του Παΐσιου, Μαρία Εζνεπίδου: και ο Θανάσης Ρακοβαλής, πρώην ινδουιστής που έγινε “ψυχοπαίδι” του Παΐσιου και γνωστός καταγγέλλοντας ως επικίνδυνη, πνευματικά, τη γιόγκα».
Σε αυτή τη χώρα μπορούν να πολιτεύονται μπασκετμπολίστες, ηθοποιοί, τραγουδιστές, ποδοσφαιριστές, μοντέλα, πωλητές telemarketing, πρώην παίκτες reality,άλλα προς Θεού, όχι συγγενείς και πνευματικά τέκνα του Αγίου Παϊσίου! Ε, μην τα ισοπεδώσουμε και όλα. Έχουμε και ένα επίπεδο βρε αδερφέ. Ο δε Θανάσης Ρακοβαλής που είχε το θράσος να μετανοήσει, θα έπρεπε να παραμείνει ινδουιστής για να μείνουν ήσυχα τα «ΝΕΑ», και να διδάσκει πως η γιόγκα είναι ένα αθώο είδος γυμναστικής που δεν έχει καμία σύνδεση με τον Ινδουϊσμό. Αν έγραφε και αστρολογικές προβλέψεις στα «ΝΕΑ» δε, ακόμα καλύτερα.
«…Ο πατέρας Αρσένιος Βλιαγκόφτης, της Μονής Οσίου Αρσενίου του Καππαδόκου και Βατοπαιδίου Χαλκιδικής, που στη διαδικτυακή εκπομπή του (με χιλιάδες θεατές) πολιτικολογεί υποστηρίζοντας τη ΝΙΚΗ».
Μα πως τολμά ο π. Αρσένιος να έχει διαδικτυακή εκπομπή με χιλιάδες θεατές; Τι πράγματα είναι αυτά επιτέλους; Και σαν να μην έφτανε αυτό, έχει και πολιτική άποψη! Που μας οδηγεί αυτή η ελευθερογνωμία τέλος πάντων; Να μην υπάρχει μια σύγχρονη ΥΕΝΕΔ να φιμώσει όλα αυτά τα κανάλια και να αναλάβει την αποκλειστική ενημέρωση των πολιτών, για να μας σώσει από αυτή την «τοξικότητα»;
«Στα ψηφοδέλτια συμμετέχουν επίσης συγγενείς υψηλόβαθμων ιερωμένων, όπως ο υποψήφιος στην Α’ Θεσσαλονίκης Εμμανουήλ Γκλάβας, αδερφός του Νικόδημου, ηγούμενου της Μονής Φιλόθεου, με την οποία έχει κι ο ίδιος πνευματικούς δεσμούς. Η μονή, ωστόσο, διαψεύδει ότι στηρίζει το κόμμα. Στο νότιο “προπύργιο” της ΝΙΚΗΣ, την Αχαΐα, υποψήφιος είναι ο θεολόγος Παναγιώτης Γκουρβέλος, αδελφός του προϊσταμένου του Μητροπολιτικού Ναού Πατρών αρχιμανδρίτη Αμβρόσιου Γκουρβέλου, στενού συνεργάτη του μητροπολίτη Πατρών Χρυσοστόμου».
Μα πως τολμούν μερικά στελέχη της ΝΙΚΗΣ να έχουν συγγενείς ιερωμένους; Κατ’ αρχάς είναι μπανάλ και διαταράσσουν τη νεοφιλελεύθερη αισθητική. Κατά δεύτερον, είναι γνωστό πως όταν κατεβαίνεις στην πολιτική, απαγορεύεται να έχεις ιερέα στο οικογενειακό σου περιβάλλον. Εντάξει, δεν είναι γνωστό, άλλα μας το γνωστοποίησαν τώρα τα «ΝΕΑ». Προς το παρόν η μεγαλοσύνη τους μας επιτρέπει να αναπνέουμε τον ίδιο αέρα σε αυτή τη χώρα, άλλα μην προκαλούμε και την τύχη μας με τέτοιες ανευθυνότητες…