web analytics
ΕπικαιροΠολιτισμος

Ιδεολογία του Φύλου- Οι αντιφάσεις της.

Από «Μαμά Μπαμπάς και Παιδιά»

Τώρα υπάρχει η Εθνική στρατηγική για τα ΛΟΑΤΚΙ+ Δικαιώματα.(1) Εντυπωσιάζει ότι φλέγοντα οικογενειακά ζητήματα, όπως τα διαζύγια, η άρνηση της μητρότητας, ο δημογραφικός αφανισμός, η απαξίωση της Ελλάδας από τους νέους ως χώρου δημιουργίας, η εγκατάλειψη των ηλικιωμένων και αναπήρων και άλλα πολλά, δεν συγκίνησαν το πολιτικό σύστημα ώστε να οργανώσει «παρελάσεις», να δραστηριοποιηθούν ΜΚΟ, να συσταθούν επιτροπές, να οργανωθούν σεμινάρια και σχολικές δεξιότητες. Για τα «ιδιαίτερα» όμως σεξουαλικά δικαιώματα κινείται γη και ουρανός…

Ας δούμε συνοπτικά τις κορυφαίες αντιφάσεις της ΛΟΑΤΚΙ+ ιδεολογίας, για να κατανοήσουμε τα αδιέξοδα και την ρηχότητα των επιχειρημάτων της και να υποστηρίξουμε ψυχή τε και σώματι τα παιδιά και την παραδοσιακή οικογένεια.

  1. Οι ιδεολόγοι του φύλου απαιτούν ανεκτικότητα ενώ εκείνοι διεκδικούν και νομοθετούν με συνειδητή απολυτότητα.
  2. Δεν θέλουν να δοθεί ιατρική υπόσταση στην τρανς ή όμο- ταυτότητα, καθώς τη προωθούν ως φυσιολογική εκδοχή συμπεριφοράς. Ζητούν όμως να δίνεται ιατρική αγωγή για τη δυσφορία φύλου με φάρμακα και χειρουργικές επεμβάσεις.
  3. Ζητούν να αποκαλούνται με την γλώσσα που εκείνοι θέλουν. Ωστόσο, εκείνοι χαρακτηρίσουν τους άλλους ως «cis» ετεροκανονικούς ή όπως αλλιώς επιθυμούν.
  4. Δηλώνουν πως ο πραγματικός εαυτός είναι κάτι ανεξάρτητο από το βιολογικό σώμα. Τότε γιατί επιδιώκουν τόσο επίμονα η μεταμόρφωση του σώματος κάποιου ώστε να ζήσει την «ταυτότητά του»;
  5. Υποστηρίζουν πως η ταυτότητα φύλου είναι ένα κοινωνικό κατασκεύασμα. Με ποιο δικαίωμα όμως αποκλείουν τους γονείς (ή όποιο άλλο δεν εγκρίνουν…) από το να έχουν λόγο στο σεξουαλικό «γίγνεσθαι» των παιδιών τους;
  6. Το φύλο είναι ρευστό και οι σεξουαλικές επιλογές αλλάζουν. Γιατί τότε όταν το άτομο ζητά βοήθεια για την μεταστροφή του από τη ΛΟΑΤΚΙ κατάσταση, αυτό είναι αξιόποινη πράξη; Γιατί οι αλλαγές πρέπει να γίνονται μόνο προς τη ΛΟΑΤΚΙ κατεύθυνση;
  7. Αφού τα στερεότυπα είναι κάτι κακό, γιατί συνδέουν την ταυτότητα φύλου τους και το σεξουαλικό τους προσανατολισμό με στερεότυπες εμφανίσεις σώματος και συμπεριφορές; Εν τέλει ομολογούν έμμεσα πως τα στερεότυπο είναι κομμάτι της αυθεντικής ταυτότητας.
  8. Δηλώνουν πως οι θέσεις τους έχουν επιστημονική βάση. Όμως δεν υπάρχει αντικειμενικός βιοδείκτης «αρσενικότητας ή θηλυκότητας» , δεν χρησιμοποιούν ιατρικά κριτήρια για τον αυτοπροσδιορισμό τους, που γίνεται απλά με βάση τα υποκειμενικά τους αισθήματα.
  9. Δηλώνουν πως τα παιδιά είναι σεξουαλικά από τη γέννησή τους και έχουν δικαίωμα στο σεξουαλικό πειραματισμό. Γιατί εξανίστανται λοιπόν όταν αυτά παρασύρονται από «επιτήδειους»; Τί κρίση έχει ένα παιδί ώστε να προστατεύσει τον εαυτό του;
  10. Οι άνθρωποι πρέπει να είναι ελεύθεροι να εκφράζουν αυτό που θέλουν. Ωστόσο αυτό πρέπει να ισχύει μονομερώς, καθώς η αντίθετη έκφραση είναι ρητορική μίσους.
  11. Η τρανς κοινότητα (1% του πληθυσμού) πρέπει να ακούγεται. Ωστόσο, οι εμπειρίες των ατόμων που κακοποιήθηκαν από την μετάβαση, (1% της τρανς κοινότητας) θα πρέπει να αγνοηθούν.
  12. Τα παιδιά δεν πρέπει να καπνίζουν, να πίνουν, να ψηφίζουν ή να οδηγούν. Είναι ανίκανα για δικαιοπραξία. Ωστόσο, θα μπορούν να συναινέσουν σε δυνητικά μη αναστρέψιμη φαρμακευτική αγωγή και σε αποφάσεις που θα αλλάξουν τη ζωή τους.
  13. «Πρέπει να μας καταλάβετε», ζητούν, αλλά δύσκολα θα το κάνετε επειδή δεν είχατε τις εμπειρίες μας. Έχει δικαίωμα στην συμβουλή μόνο όποιος βίωσε μία κατάσταση; Και αν αυτό ισχύει, γιατί δεν ακούμε τους detransitioners;
  14. Αν τα ΜΜΕ αναφέρουν ένα έγκλημα και δηλώσουν ότι διαπράχθηκε από ένα τρανς άτομο, αυτό είναι τρανσφοβία. Ωστόσο, αν γίνει κάποια παράβαση στην οποία έχει εμπλακεί ένα τρανς άτομο και δεν αναφερθεί η ταυτότητά του αυτό εκλαμβάνεται ώς απαξίωσή του…
  15. «Διεκδικούμε το δικαίωμά μας στον ομόφυλο γάμο. Η αφοσίωση είναι στις προδιαγραφές μας». Ωστόσο πάμε και ένα βήμα παρακάτω… και «θέλουμε νομιμοποίηση και της πολυσυντροφικότητας».
  16. «Να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τη διαφορετικότητα». Ωστόσο, είναι εντάξει για εμάς να γελοιοποιούμε αυτούς με τους οποίους διαφωνούμε.
  17. Εμείς σεβόμαστε τη θρησκεία στα πλαίσια της «αγάπης», που σημαίνει άκριτη αποδοχή των επιλογών μας…. Αλλά δεν της αναγνωρίζουμε το δικαίωμα να εκφράσει τον λόγο της, όταν είναι σε αντίθεση με τον δικό μας.

Μέσα σε όλη  αυτή την σύγχυση, τα επιπόλαια επιχειρήματα και τα ψυχολογικά τεχνάσματα, καταστρέφεται το παρόν και το μέλλον των παιδιών που κάνουν αδιέξοδες επιλογές. Πολλά παρασύρονται σε σχέσεις που δεν τα οδηγούν πουθενά. Αξίζει σα γονείς να ενημερωθούμε και να αφοσιωθούμε στην καθοδήγησή τους για να μην πάνε χαμένες οι δυνατότητές τους.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *