Η παρενέργειες του εμβολίου στη νεαρή ηθοποιό Χαρά Τρυφερή

Aμέσως μετά το εμβόλιο εισήχθη στο νοσοκομείο με απίστευτους σπασμούς, τους οποίους ακόμα δεν έχει ξεπεράσει

Παρενέργειες του εμβολίου: Αρκετές είναι οι φορές που έχουμε αναφέρει στην Prime News, πως τα εμβόλια κατά του Covid-19, που χορηγήθηκαν σε εκατομμύρια πολίτες ανά τον κόσμο, δεν παύει να είναι πειραματικά σκευάσματα των οποίων οι παρενέργειες είναι άγνωστες.

Μάλιστα, αρκετοί είναι και οι γιατροί οι οποίοι έχουν τονίσει πως τα εν λόγω σκευάσματα χρειάζονται προσοχή καθώς δεν έχουν περάσει τον απαραίτητο έλεγχο.

Ωστόσο, μετά από σχεδόν δύο χρόνια εμβολιασμών, έχουν αρχίσει να καταγράφονται «ξαφνικοί» θάνατοι νέων ανθρώπων από «αδιευκρίνιστες αιτίες» και παρενέργειες όπως αυτή που θα διαβάσετε παρακάτω.

Όμως, οι «ειδικοί» ακόμη και τώρα που χάνονται νέοι άνθρωποι «χωρίς αιτία», δεν λένε να σταματήσουν τη χορήγηση των πειραματικών σκευασμάτων.

Νεαρή μετακινείται με καροτσάκι μετά τον εμβολιασμό της

Η νεαρή Χαρά Τρυφερή, η οποία είναι ηθοποιός, δασκάλα χορού, αισθητικός και συμπαρουσιάστρια σε κανάλι, μέσω ενός βίντεο που δημοσίευσε, αποκάλυψε τις παρενέργειες που τις προέκυψαν και συνεχίζουν να την ταλαιπωρούν εδώ και 11 μήνες μετά το εμβόλιο κατά του Covid-19.

Όπως η ίδια αναφέρει, αμέσως μετά το εμβόλιο εισήχθη στο νοσοκομείο κατεπειγόντως με απίστευτους σπασμούς, τους οποίους ακόμα δεν έχει ξεπεράσει.

Όπως αναφέρεται, μετακινείται με καροτσάκι.

Συνιστά, όπως λέει στο βίντεο, «να μην κάνει κανείς το δηλητηριασμένο εμβόλιο».

Η ιστορία της έγινε και πρωτοσέλιδο στην εφημερίδα «Espresso»:

Κοινοποιήστε το άρθρο!

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.