Κορυφαίος ογκολόγος προειδοποιεί: Έξαρση επιθετικών καρκίνων μετά τις ενισχυτικές δόσεις των εμβολίων Covid

Ο κορυφαίος ογκολόγος Angus Dalgleish, ο οποίος ανησυχεί ιδιαίτερα για το φαινόμενο αυτό, υποστηρίζει ότι, δεν είναι τυχαίο

Έξαρση παρουσιάζει η εμφάνιση καρκίνων και μάλιστα επιθετικών σε άτομα, που έχουν υποβληθεί σε ενισχυτικές δόσεις εμβολίων έναντι του Covid.

Ο κορυφαίος ογκολόγος Angus Dalgleish, ο οποίος ανησυχεί ιδιαίτερα για το φαινόμενο αυτό, υποστηρίζει ότι, δεν είναι τυχαίο.

Ο Dalgleish, καθηγητής Ογκολογίας στο St. George’s, παρατήρησε ότι αρκετοί από τους ασθενείς του που έχουν μελάνωμα, ήταν σταθεροί ως προς την πορεία της νόσου, είχαν πολύ καλή ανοσοθεραπεία ή άλλη θεραπεία κατά τα τελευταία πέντε έως 10 χρόνια.

Τώρα εξηγεί ο ίδιος έχει πάνω από έξι, πιθανώς επτά, ασθενείς των οποίων η κατάσταση της υγείας έχει επιδεινωθεί, μετά την αναμνηστική δόση του εμβολίου.

Στην αρχή, δεν έγινε ο συσχετισμός, προσθέτει ο γιατρός, ο οποίος αποκαλύπτει πως ένας ασθενής του τον οδήγησε στη διασύνδεση εμβολίων – καρκίνων.

«Νιώθω απαίσια με το εμβόλιο, σαν να έχω αποστραγγιστεί», είπε ο ασθενής του, σύμφωνα με τον ιστότοπο Summit News.

Εμφάνιση καρκίνων

«Όλοι περιέγραψαν συμπτώματα όπως εκείνα του long covid, τα οποία εμφανίστηκαν ένα με δύο μήνες αργότερα με σαφείς ενδείξεις υποτροπής.

Και αυτές οι υποτροπές είναι αρκετά επιθετικές. Δεν είναι μια ήπια υποτροπή. Είναι υποτροπές που απαιτούν συστηματική θεραπεία σε αντίθεση με ένα μικρό οζίδιο που απαιτεί χειρουργική τομή», ανέφερε.

« Οι ασθενείς μου τα πήγαν καλά με τα δύο πρώτα εμβόλια, απλώς είχαν ρίγη, γρίπη κ.λπ.
Ωστόσο περιέγραψαν ότι ήταν πολύ κουρασμένοι, πολύ κουρασμένοι, ήθελαν να μείνουν στο κρεβάτι μέχρι που πήγαν στο γιατρό και έκαναν εξετάσεις αίματος και άλλες, τώρα ξέρω:

Δύο από αυτούς τους επτά έχουν λευχαιμία, οι άλλοι έχουν λεμφώματα, και ένας από αυτούς έχει ένα μελάνωμα με κακή πρόγνωση, το οποίο είναι απολύτως βέβαιος ότι πυροδοτήθηκε από την αναμνηστική δόση και συνοδεύεται από τρομακτικά συμπτώματα.

Θέλω λοιπόν πραγματικά να επιστήσω την προσοχή όλων σε αυτό που δεν μου φαίνεται σύμπτωση.
Πρέπει να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να δούμε αν αυτό είναι το αποτέλεσμα των εμβολίων και αν είναι, πρέπει να σταματήσουμε αμέσως όλες τις ενισχυτικές δόσεις», καταλήγει ο Dalgleish.

London Professor of Oncology calls for urgent stop to C19 boosters:

“As an Oncologist I Am Seeing People With Stable Cancer Rapidly Relapse After a C19 Booster”

Angus Dalgleish, Professor of Oncology at St. Georges Hospital Medical School London. pic.twitter.com/taBZpU9neL

— Robin Monotti (@robinmonotti) January 3, 2023

bankingnews.gr

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *